MÅNADER 2013
DATUM: 2014-01-31 | TID: 22:57:00 | KATEGORI: Min vardag

 
här har ni a lot of pictures från juni, hände mycket saker den månaden. Gick i skolan som vanligt, sedan tog jag sommarlov med mina bästavänner och hade världens bästa sommarlov tillsammans. Vi fikade även på mycket utefik för de var så varmt. Badade mycket i annas pool med massa vänner. Var ledare för fotbollskolan små 7åriga tjejer med lydan. Firade även midsommar med lydia och lite familjer i hjo. Linda fyllde år och vi hade överrasknings "brunch" för henne. Alla tjejerna åkte till liseberg och tajmade in den rätta dagen, ösregn med 0 minuter till alla karuseller. 
 
 
Juli åkte jag och lydias familj till sardinien i italien i två veckor. Sån himla fin ö med hur fint vatten som helst. Det var en utav mina bästa resor, hur roligt som helst. Vi gjorde verkligen allt där. Solade,badade,shoppade,träffade massa nya människor,snorklade och hade så otroligt roligt. Blev brun som jag verkligen vill vara nu!! Sedan flög jag SJÄLV till spanien, barcelona där min familj var och ellas, vi bodde i ellas lägenhet där och sedan inne mitt i storstaden, där var jag en vecka till med de. Hade också hur roligt som helst där, solade,badade,SHOPPADE och hade allmänt roligt. 
 
 
Augusti, fyllde jag år, 15. Skolan började igen och jag verkligen utnuttjade sommarlovet till hundra. Träffade alla mina saknade vänner. Märkte nyss att två bilder från sardinien på mig ochl lydia hamnade här haha.
 
 
September, skolan har satt igång, allt var som vanligt, träffade alla mina underbara klasskompisar igen efter två månader. Åt ganska mycket på jensens den månaden hihi. och skolfotot togs vilket blev extremt fult eftersom jag gick till skolan för att jag var sjuk, något jag ångrar nu.
 
 
Både september och augusti!
 
 
Oktober, hade tjej "fest" för mig, hanna och lydia med a lot of goa människor. Det var jätte roligt och mysigt.
I slutet av september till oktober praode jag och vilma på pappas jobb och vi fick hänga med till köpenhamn, danmark och bo på hotell. Jag och vilma åkte tåg hem själva men vi åkte X2000 och det gick sjukt snabbt, kunde inte ens titta ut ur fönstret, mådde bara illa då. Hittade även mina lovely nike air max skor.
 
 
Skolprojekt i oktober, måla oss som bandet kiss. riktigt lyckat.
 
 
Missade denna i september men klass A&B åkte till stockholm och gick på stan, åt på resturang och gick i riksdagen hela dagen. Åt även frosen yogurt som var så sjukt gott. Lyckad dag!
 
 
Tillhör också augusti, sån underbar månad, sena kvällar, mycket vänner, tränade regelbundet.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?