spontan myskväll
DATUM: 2014-02-20 | TID: 23:10:13 | KATEGORI: Min vardag

La mig precis i sängen efter en otroligt rolig & härlig dag, brukar oftast inte gilla torsdagar, men denna var nog den bästa på länge. Efter skolan hängde jag med Vilma hem & vi gjorde även klart våran redovisning, senare på kvällen träffades vi tjejer hos Hanna och hade tjejmys & pratade & åt. Älskar när man hittar på något på vardagskvällarna med sina vänner också, så mysigt & spontant. Imorgon är det fredag & det är även helg, livet rullar på otroligt bra faktiskt, trots allt i skolan framöver. Men nu ska jag bara se det roliga & längta till troligen världens bästa sommarlov. Godnatt! 


♥ SKRIVET AV Milina Salihodzic

Åh mys :)

DATUM: 2014-02-21 | TID: 15:45:51
BLOGG/HEMSIDA: http://milina.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?