långhelg
DATUM: 2014-01-25 | TID: 12:56:22 | KATEGORI: Min vardag

Jag vet att jag inte bloggat sen i tisdags, men denna veckan har varit väldigt jobbig för jag har fått reda på dåliga besked. Håller det utanför bloggen. Men annars har den gott ganska snabbt faktiskt. Idag har jag fullt upp, har precis duschat och ska snart iväg till stan med mamma och fika, sedan vidare till Ikea och inhandla lite saker till mitt rum som byggs om just nu. Senare ska vi iväg till farmor och farfar en stund. Ikväll ska jag träffa lite vänner. Och vi har även studiedag på måndag så det blir en långhelg och Vampire Diaries avsnitten börjar sändas igen. Jag var inne på nickys blogg innan och hon la ut uggs nya kolletion med "sneakers" glittriga skor och de är så så snygga, vill verkligen ha de! Men nu ska göra iordning mig och åka ner till stan. Hoppas ni haft en bra vecka!!
 

vad sminkar du dig med och hur mycket?

svar: Jag sminkar mig med bare minerals på huden och maskara från maybelline bara! Inget speciellt alls! Det sminkar jag mig till vardags men ibland kanske eyeliner och en grå ögonskugga från makeupstore, men det är bara ibland!
 
 
här är skora, såååå snygga, men antingen gillar man de eller inte!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?