CUZ I'M BACK
DATUM: 2014-02-17 | TID: 20:40:37 | KATEGORI: Min vardag

ja som ni förstår går det väldigt upp och ner med mitt bloggande. Ibland verkligen hatar jag alla bloggar & att blogga och andra stunden tycker jag att det ger mig massvis med inspration och bara älskar att blogga om nästan vad man vill. Nu fick jag den känslan igen, inte säker på att det kommer hålla mega länge men gör som jag känner nu..
 
Tänkte inte blogga ENDAST om min vardag utan mer om åsikter,kläder osv. Mycket roligare att läsa tycker jag. Har ni några tips på bra bloggar som uppdaterar mycket (helst med mycket mode). Tänkte sätta igång med att ni gärna kan fråga mig saker som jag kan svara på i något annat inlägg, så jag kommer igång med bloggen lite. 
 
i alla fall idag har jag och linda pluggat tillsammans hemma hos mig, mycket matte. Har prov på torsdag och fredag. imorgon är det tema dag och skolan är väl helt okej då får jag väl säga. Ikväll ska jag fixa med designen och försöka hitta en header eller så får jag väl ta en ny i veckan. Vi får se men detta är bara tillfälligt, grymt tråkigt. 
 

♥ SKRIVET AV --

Vad tycker du om justin nu?
Vad är ditt intresse?
Är du nöjd med dig själv?
Bästa minnena?
Hur är du som person & hur tror du att du uppfattas av människor som inte känner dig

DATUM: 2014-02-17 | TID: 21:56:45



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?